Sneek

Busreis naar Duitsland en Achterhoek met Gr & Bl Drachten

Busreis met afdeling Drachten naar tuinen in Duitsland en de Achterhoek Datum: zaterdag 29 juni 2024

Na een geslaagde reis vorig jaar naar Appeltern wil afdeling Drachten ook dit jaar wederom graag een gezellige busreis voor leden en niet-leden aanbieden. Ook leden van G&B afdelingen Heerenveen, Sneek, Franeker, Leeuwarden en Noordoostfriesland zijn van harte welkom. Dalstra Reizen brengt ons ( bij voldoende belangstelling ) dit keer achtereenvolgens naar Garten Picker in BorkenWeseke in Duitsland, naar Tuin De Valk in Ruurlo en Kwekerij De Boschhof in Vorden met afsluitend een barbecue bij restaurant De Otterskooi in Dwarsgracht nabij Giethoorn.

Het reisschema is als volgt:

07.20 uur Bus staat voor bij Hotel Van der Valk in Drachten

07.30 uur Vertrek richting Borken-Weseke (Dld)

10.15 uur Aankomst Borken-Weseke, Garten-Picker. Home - Garten-Picker. Eigen programma

12.15 uur Vertrek richting Ruurlo

13.00 uur Aankomst Ruurlo, Tuin de Valk. Tuin De Valk in Ruurlo. Eigen programma inclusief lunch

15.00 uur Vertrek richting Vorden

15.20 uur Aankomst Vorden, Kwekerij De Boschhof. Bij de Boschhof

16.00 uur Vertrek Kwekerij De Boschhof

18.00 uur Aankomst Restaurant De Otterskooi in Dwarsgracht voor een BBQ (drankjes eigen rekening)

20.00 uur Vertrek richting Drachten

21.00 uur Aankomst Drachten.

De kosten voor dit hele dagprogramma zijn € 82,50 Graag opgave bij penningmeester@drachten.groei.nl met betaling op Bankrekening: NL15 ABNA 0470 8429 46 t.n. v. KMTP afd. Drachten Let op : vol=vol